Reklamační řád
Jak postupovat při reklamaci zboží
Zboží zakoupené u nás je samozřejmě možné reklamovat. Pokud se Vám dostalo, nebo dostane do rukou jakkoli poškozené nebo nefunkční zboží, či se Vám zboží poškodí v záruční době.
Informujte nás o této skutečnosti na email obchod@reprox.cz. nebo telefonicky +420 608 770 240.
Místem uplatnění záruky je záruční opravna, nebo sídlo firmy P.M.Caroline Vzhledem k tomu, že naše společnost prodává zboží z oficiální české distribuce může si zákazník zvolit k uplatnění reklamace dvě možnosti.
1/ Autorizovaný servis daného výrobce.
Ve většině těchto opraven stačí jen nahlásit problém datum koupě případně výrobní číslo. Servis si zajistí svoz na svoje náklady a v nejkratším možném termínu problém vyřeší. Nevznikají tím spotřebiteli žádné další náklady a reklamace je tím vyřízena v nejkratším možném termínu.
2/ Zaslat vadné zboží na naši adresu do Vsetína Pro vyřízení reklamace zašlete prosím zboží zpět na adresu P.M.Caroline, Vsetín, Rokytnice 413, 75501, spolu s případnou ukázkou tisku a popisem vady. Přiložte i veškeré listiny (záruční list pokud byl vydán, kopii faktury, dodací list…) a příslušenství (kabely, spotřební matriál, CD, manuál…). My závadu v záruční opravě nahlásíme za Vás. Po vyřízení opravený kus zašleme jej druhý den k Vám.
Podmínky pro reklamaci zboží jsou uvedeny dále.
Záruční doba zboží
Délka záruky na zboží prodávané v tomto obchodě je uvedena u každého výrobku. Tato doba začíná běžet dnem převzetí zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny neplatí nová záruční doba.
Záruka, pokud není uvedena jinak, se řídí dle Občanského zákoníku pro spotřebitele dle §419 a podnikatele dle §420.
Konečný spotřebitel dle §419 Občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů má v 6-ti měsících od převzetí výrobku, pokud existuje rozpor s kupní smlouvou, právo na to aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit.
Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě je možno vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. v souladu s §1829 Občanského zákoníku
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech
Poškození zboží při přepravě
Poškození zboží přepravou není standartní reklamací vady výrobku z výroby. Reklamaci v takovém případě ohlaste nám na email obchod@reprox.cz., tel. +420 608 770 240, ale na základě dalších instrukcí je nutné nejpozději do 3 dnů ohlásit poškození i přepravci a sepsat protokol o škodě. Naše firma se nezříká Vašeho práva na výměnu zboží za nové, případně vrátíme finance v plné výši. Potřebujeme však i Vaše vyjádření při tomto jednání.
Reklamace je vždy pro obě strany nepříjemnou situací. Vždy se však budeme snažit, aby náš zákazník byl spokojený a vše dopadlo co nejdříve ve Váš prospěch. Předem děkuji za projevenou součinnost při případném reklamačním jednání.
Reklamace vyřizuje
P.M.Caroline - mateřská firma společnosti tiskarnykopirky.cz
Upozornění:
Případná profilaxe (mazání, udržba,...), čištění stroje (způsobené provozem zařízení a vlivem okolí), reinstalce software (Instalace OS, instalace ovladače na PC,..) a podobné úkony, provedené na žádost zákazníka, vznikající s užíváním zařízení provedené s produktem i v záruční době, se nepovažují za opravu, ve smyslu §2169 Občanského zákoníku.